måndag 12 oktober 2009

Duktig flicka going down



Det ska rensas lite mail, skrivas klart en rapport och fixas lite andra praktiska saker, men sen har jag avvecklat mig själv på jobbet. Ja, och kanske städa skrivbordet, så att mina kollegor slipper titta på mitt stök i åtta månader…

Man inser att det börjar bli dags att lämna in när folk som man möter i korridoren frågar ”Är du fortfarande kvar? Ska du inte gå hem snart?”. Och jag börjar ju inse det själv också. Det har gått jättebra fram tills nu, men tiden på dagen då jag är smart, kvick och levererar krymper stadigt. Deltid gör hål i plånboken, men är värt mycket just nu. På fredag blir det fika och hej då!

2 kommentarer:

Magnus sa...

Snyggt att få marknadsföring på DN.se av SBAB! Blev riktigt förvånad när jag såg ditt ansikte på DN:-)

Lycka till och stor kram!

Magnus

Anonym sa...

Haha! Ditt skrivbord ser ut precis som mitt. Tre intorkade kaffekoppar och precis samma datorskärm. Lycka till med allt!

Skicka en kommentar